Thursday 5 May 2011

kenape ?

rse sedihh sgt . . susah kan kite na melupakn orang yg penah kita sygg . .
            lg orang uhhh yang btol btol  kita sygg mase uhh . .
                bila TERINGATKAN DY RASE KEHILANGAN SANGAT . . :((
tadi CIK LINDA LALA ONLINE jap . .tengah tengah on9 tetibe ternmpak fb c dy yang dah 
sekian lama menghilang mcm uhh jeee . .orang yang kita saYANG tuhh laaa yang pergi tinggalkn kita kn .. kenape MACAM UHHH ?? N YANG PALING MENGHANCURKAN BILA LIHAT DY DAH BAHAGIA BERSAMA YANG LAIN .  .
MESRA NYA dy dgn pasangan dy , , kejam nya dunia .!! mcam mane bole jumpe semua2 uhh . . . .terseksa sgttt .. sayangg kenapa wat begini dsaat rinduku MERAH MENYALA . APE SLH SY MSE TUHH PON SY TA PASTI SMPAI AWK MENINGGALKAN DAN TERUS MENDIAMKAN DIRI  . .AWAK rase ta ape yang saya rasee . . PERITT SANGATT , ,TAPE LAA . .SAYA HARAP AWK AKN TERUS BAHAGIA DENGAN DY .. TERIMA KASIHH AWKK . .SAYA AKN SELALU MENGINGATI AWKK . .dengan lagu kita SEPENUH HATI BY SPOON. SAYA akan terusss mendengar walaupun sedihh perasaan saya ketika itu . . : (( terima KaSIH 


SEPENUH HATI BY SPOON


Bagaimana harusku luahkan
Perasaanku padamu
Yang selama ini ku pendamkan
Dalam diam ku

Sukarnya ku berterus-terang
Tentang perasaan ini
Bimbang seandainya tak kau terima
Musnahlah harapanku ini

Bagaimana harus aku menghadapi
Semua itu
Sedangkan ku menyintaimu sepenuh hati
Tak mudah untukku melupakan dirimu
Kau bagiku
Segala-galanya

Pada yang Maha Kuasa
Ku panjatkan doa
Moga dibukakan pintu hatimu
Kan ku buktikan kejujuran cintaku
Jangan biarkan keraguan 
Menghantui jiwamu
Dalam ku menanti semua kepastian
Dari bibirmu oh kasih

Kasih dan sayang
Cinta dan rindu
Tersemat di jiwaku
Usah biarkan ku kecewa
Membalut luka
Agar kau mengerti
Yang selama ini
Aku menyintaimu

No comments:

Post a Comment